Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

wtorek, 15 listopada 2011

gdzie są właścicielki?...

Lubię kiedy nosicie moje bransoletki i kiedy czekacie aż powstaną nowe . Lubię sama je nosić i robić nowe. Rok temu był czas na moje ala pandorkowe bransoletki a teraz jest mały "szał" na rzemykowe. Wczoraj przyszła do mnie paczka z nowymi rzemykami tylko niestety ostatnio rodzinne sprawy zabierają mi bardzo dużo czasu i rzemyki muszą poczekać. Czekam aż sprawy, które teraz mnie pochłaniają min , tata w szpitalu szybko dobrze się skończą i będę miała trochę czasu, aby nowe bransoletki , które już "rodzą " się w mojej głowie mogły ujrzeć światło dzienne. Tymczasem odgrzebałam znów bransoletki, które powstały jakiś czas temu. I nawet nie wiem kto został ich właścicielkami?.Może znajdą się właścicielki:)?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz