czwartek, 24 maja 2012

co w sklepach piszczy ?

Wczoraj zaliczyłam trochę sklepów z ciuchami, bo musiałam wydać mój kupon urodzinowy ...a leżał sobie już ponad 2 miesiące. Zakupy były owocne i nabyłam kilka ciuchów:). Jednak tak biegając po tych sklepach ucieszyłam się, że w tym sezonie każdy kolor jest modny.  Zaczynając od białego do czarnego poprzez róże, żółte, niebieskie, czerwone, zielone , fiolety, mięty, pomarańcze , brązy i można tak wymieniać  i wymieniać. Każdy znajdzie dla siebie coś i to właśnie jest fajne, że nie muszę nosić nic co mi nie odpowiada przynajmniej pod względem kolorów. I fajnie jest, że im więcej koloru tym lepiej. No to dzisiaj kilka par kolczyków w tonacjach blue, które można połączyć nawet z pomarańczowym albo żółtym:) i też będzie modnie i dobrze:).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz