Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

sobota, 19 maja 2012

czekając na szczęście ...

Od początku ta bransoletka miała swoje przeznaczenie ... ma mnie nastrajać optymistycznie. Ma działać jak afirmacja bez powtarzania sobie ,że będzie dobrze. Wiadomo, że czasem dopadają człowieka takie złe dni i trzeba je przeczekać , albo zrobić coś co poprawi nam nastrój. Zrobiłam więc dla siebie bardzo optymistyczną bransoletę ...ma wszystkie kolory i do wszystkiego pasuje. Wiadomo nie od dziś, że jednym z moich ulubionych kamieni są  howlity a jeszcze w takich kolorach to czysta przyjemność noszenia.  Czuję, że przyniesie mi szczęście ;). Jeszcze nie wiem w jakiej postaci to szczęście nadejdzie , ale wierzę, że tak będzie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz