Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

niedziela, 7 sierpnia 2011

Na okrągło...

Tak ciągle na urlopie , jednak ciągle w domu. Muszę doleczyć się do końca, a podobno takie dolegliwości leczy się długo, więc zostaje wytłumaczyć sobie, że przecież takie nic nie robienie też czasem bywa fajne. Kiedy kilka miesięcy temu biegałam z pracy do pracy i nie miałam chwili na oddech marzyłam o takim czasie, żeby w końcu nic nie musieć robić. Teraz mam taki czas. Ale czy jestem z niego zadowolona?. Człowiek to jednak bywa przekorny:). W przyszłym roku wybiorę się gdzieś daleko a tymczasem zostaje mi cudowna Praga na kilka dni, oby tylko pogoda była piękna.  Pragę znam, ale zdjęć ładnych z niej jeszcze nie mam :). I tak dzisiaj trochę naokoło od urlopu do kolczyków:).




2 komentarze:

  1. Mam nadzieję ,że juz wyleczona i gotowa do dalszego biżuteryjnego szaleństwa.Kolorowo tu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia ja też mam nadzieję :) koniec lata i jesień na pewno zaowocuje nowymi szaleństwami... trzeba tylko bardziej postarać się o rynek zbytu , aby nowe pomysły mogły zostać zrealizowane:)

    OdpowiedzUsuń