wtorek, 16 sierpnia 2011

prezenty, prezenty hura hura:)

Dzisiaj po powrocie z pracy czekały na mnie niespodzianki:). Podobno czekały już od piątku, ale u sąsiadki ponieważ nie byłam w domu listonosz zostawił paczki u sąsiadki. Dziewczyny MoniArt i Kajjka chyba się umówiły i ze zdwojoną siłą zasypały mnie cudownymi prezentami:). 
Powiem tak takie prezenty mogłabym dostawać codziennie:) bardzo poprawiają humor:). Dziewczyny Monia i Kasia bardzo Wam dziękuję za cudowności jakimi mnie obdarzyłyście:).
Od Kajjki w ramach nagrody dodatkowej candy dostałam paczkę ze słodyczami, kawą i cudownym sutaszowym pierścionkiem w błękitnym kolorze no i pozdrowieniami na kartce:). Od Moni wygrane w candy kolczyki sutaszowe , które robiła specjalnie dla mnie:). Dziewczyny cudownie Wam dziękuję i pochwalę się prezentami:).
Od Kajjki 

 
Od MoniArt
 
a ode mnie dla Was




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz