środa, 7 września 2011

poranek tonął w błękicie...

Dzisiaj rano wychodząc do pracy pierwsze co zauważyłam to mocno błękitne niebo. Niebo było tak niebieskie , że miałam ochotę stanąć i w nie patrzeć, ale niestety autobus do pracy nie będzie na mnie czekał:). Z tego nieba w kolejnych godzinach zaczął padać deszcz, ale błękit pozostał mi w głowie do teraz. I wybierając biżuterię do dzisiejszego posta jakoś tak mimochodem wybrałam kolczyki w kolorze błękitu, niebieskiego i chabrowego. A niech tam niech będzie dzisiaj jeszcze wakacyjnie w kolorze blue.





1 komentarz:

  1. Przyznaję różnienie dla twojej twórczej pracy One lovely blog aword.
    Co muszą zrobić nominowane osoby?
    - Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę.
    - Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
    - Napisać o sobie 7 rzeczy.
    -Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
    - Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

    http://frydzia2009-handembroideredjewelry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń