Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

czwartek, 22 września 2011

wyróżniona przez Ewę...

A tego się nie spodziewałam. Mój blog nie jest aż tak popularny jak inne blogi z biżuterią a jednak został wyróżniony przez Ewę by Frydzia :).
Wprawdzie do biżuterii Ewy to mi daleko, ale jak życie pokazuje każdy lubi coś innego i kilku ludzików moją biżuterię jednak nosi. A wszystko  zaczęło się od Ewy. To ona zaraziła mnie dziubaniem w koralikach i pokazała pierwsze zapięcia tudzież polecała gdzie co kupić. Dlatego Ewa dziękuję:).
A oto 7 rzeczy o mnie:
- uwielbiam podróże, zwiedzać nowe miejsca ( w miarę możliwości).
- odkąd mam działkę uwielbiam na niej sadzić, przesadzać, wsadzać.
- uwielbiam fotografować wszystko co piękne.
- zbieram żółwie ( pod każdą postacią).
- czasem zdarza mi się pisać artykuły do gazety Libertas .
- kiedyś chodziłam uczyć się tańczyć flamenco ( jednak okazało się, że to  dość trudne;).
- uwielbiam pierogi ruskie mojej Mamy.

A oto wyróżnienia dla blogów które podziwiam ( nie wiem czy nazbieram 16 ) ale postaram się wybrać te które podglądam:)
No i wyszło 15 :)

Miłego jesiennego już wieczoru:) a kwiaty z mojej działki:)

3 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło:) Pozdrawiam serdecznie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wyroznienia i zaprszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka byłam we wrześniu zakręcona, że całkowicie mi umknęło to miłe wyróżnienie, bardzo za nie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń