środa, 5 października 2011

rzemykowy powrót do przeszłości...

Ostatnimi czasy zachwycam się rzemykowymi bransoletkami. Oczywiście bransoletki na rzemyku już dawno znalazły się w mojej "produkcji" a nawet był czas gdzie robiłam ich bardzo dużo na specjalne zamówienia jednak różniły się od tych, które teraz wpadają mi w oko. Tamte były bogate w koraliki a te mają w sobie minimalizm. Takie bransoletki lubię, bo odkąd pamiętam jako "dziecko kwiat":) nosiłam na swoich dłoniach mnóstwo sznurków i rzemyków i teraz znów mam ochotę na powrót "do przeszłości". Jedyny minus tych bransoletek to wklejanie końcówek do rzemyków, ostatnio posklejały mi się palce od kleju dlatego taka cisza na blogu była:). Dzisiaj w końcu udało mi się je odkleić dlatego przedstawiam Wam proste rzemykowe bransoletki jakie lubię.A na końcu prosty wisior z uroczym kamieniem "unikat".








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz