niedziela, 30 czerwca 2013

wakacyjne inspiracje letnimi makami...

Zapachem lata się upajam. chociaż ostatnie upały były raczej nie  do zniesienia. Na całe szczęście póki co minęły. Czerwiec podarował nam wszystko co w pogodzie możliwe. Najgorzej wspominamy wszyscy chyba grad , który zniszczył nam i mnie też samochód.  Na działce zrobił spustoszenie, że  wygląda jak jesienny ogród. No cóż pogoda ma swoje prawa. Lato jednak nadeszło i wakacje. Eh szkoda, że nie mogę powiedzieć mam wakacje :) . Ale wakacyjne bransoletki w kolorze letnich maków mam:).
















2 komentarze:

  1. Czerwień makowa.. nie wiem czy taka jest, ale bransoletka tak mi się na pierwszy rzut skojarzyła i byłam blisko:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wakacje ju dawno minęły i ta czerwień na szczęście mimo jesiennej pogody nadal może rozweselać ale .... kochana gdzie jesteś? Już zima przed nami :)

    OdpowiedzUsuń