Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

poniedziałek, 11 lipca 2011

w moim ogrodzie gdzie czas leniwie...

Tak w końcu mogłam sobotę spędzić bez pośpiechu , na porządkach ogrodowych. Pogoda słoneczna nawet upalna pozwoliła na leniwe wpatrywanie się w niebo i kwiaty. Miałam w planie trochę biżuterii, ale szkoda było pogody i tak kwiaty wygrały z biżuterią:) .W końcu im też się należy trochę mojego czasu tym bardziej, że po zeszłorocznej powodzi wiele  z nich nie chce w tym roku kwitnąć. Co roku na naszą działkę przychodziły "wycieczki" by podziwiać nasze kolorowe letnie lilie. W tym roku jest ich mało i są bardzo słabe. Ale ja się nie poddaję i walczę o nie:). Dzisiaj dlatego znów kolory lata w kwiatach i biżuterii.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz