Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

wtorek, 19 lipca 2011

a jednak się przekonałam:)

Po wczorajszych zajęciach z  jogi chyba się zaczynam do niej przekonywać. Wczoraj ćwiczyłyśmy tzw. otwieranie bioder, które podobno pozytywnie wpływają na samopoczucie szczególnie u kobiet. I ja to potwierdzam. Moje samopoczucie od wczoraj poprawiło się bardzo. To wprawdzie moje trzecie zajęcia z jogi ale już wiem , że się przekonałam:). Wprawdzie dzisiaj bolą mięśnie ale ten ból jest całkiem fajny i miły bo jest świadomość , że coś się zrobiło dla swojego ciała ;). Tak samo przekonałam się do swarovskich kryształków jeszcze kiedyś nawet na nie nie patrzyłam a teraz sama je noszę :). Wrzucam zatem kilka kolczyków swarovskich i ulubiony rodzaj modułowej bransoletki:) które jakiś czas temu były numerem 1 w moich wyrobach i robiłam je jak szalona:).





2 komentarze:

  1. proponuje hasło Dziewczyny otwierajmy biodra życie będzie łatwiejsze :) Ja tez ćwiczyłam jogę jakiś czas i naprawde człowiek odkrywa, że ciało to całość i materia i duch.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja właśnie tak krzyczałam:)jak stwierdziłam, że korzysta umysł poprzez ciało:)pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń