O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

piątek, 1 lipca 2011

słońce pokonał deszcz...

Tak mamy weekend a słońce zapomniało o nas :(. Wakacje , urlopy a tutaj nie dość, że deszczowo to jeszcze zimno. Gorąca herbata na  letnie wieczory brzmi ciekawie. Jutro mieliśmy grillować na działce , niestety opcja grillowania upadła, będzie żurek z kiełbaski na grilla i tyle. Pomimo deszczu miałam dzisiaj jakiś pozytywny dzień. Trochę mojej biżuterii poszło w świat co bardzo mnie cieszy a widziałam, że nowych właścicieli cieszy jeszcze bardziej nowa biżuteria. I na dodatek po całym dniu dowiaduję się, że wprawdzie nie wygrałam candy u Kajjki, ale Kajjka tutaj była tak fajna, że wylosowała jeszcze nagrodę niespodziankę i wylosowana zostałam ja:). Dziękuję Kajjko a dla Ciebie z okazji rozpoczynającego się Twojego urlopu trochę słonecznych kolczyków aby jednak słońce pokonało deszcz.


4 komentarze:

  1. słoneczne bardzo te Twoje kolce, coś chyba wszycy potrzebujemy tego koloru, którego brak teraz w naturze....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę o kontakt admonia@o2.pl wygrała Pani na moim blogu Candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale mam szczęście:)))) dziękuję Moni:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. posyłam Wam dziewczyny dużo słońca:) niech przyjdzie i rozgoni ten deszcz:)

    OdpowiedzUsuń