O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

czwartek, 15 grudnia 2011

dodatki do prezentów świątecznych...

Fajnie jest dostać prezent, który jest robiony specjalnie z myślą o osobie, której prezent się daje.Ale jeżeli już zdecydujemy się na zakup prezentu w markecie, sklepie czy na allegro fajnie jest dołożyć jakąś drobnostkę taką od siebie i taką przeznaczoną tylko dla tej osoby. Jeżeli np. postanowiliście zakupić książkę pod choinkę możecie do niej dołożyć fajną , oryginalną zakładkę do książki. Swego czasu w zeszłe święta takich zakładek narobiłam się mnóstwo i każdy z bliskich mi osób został taką obdarowany. Gdyby jednak prezentem pod choinkę miał być telefon też mam pomysł na dodatek. Możecie dołożyć fikuśną zawieszkę do telefonu z motywem charakterystycznym dla obdarowywanej osoby np dla rowerzysty -rower, dla kogoś kto kocha koty-kota, dla uwielbiającej buty czy torebki , zawieszkę w postaci właśnie tych akcesoriów.
Co myślicie o takich drobiazgach handmade? Dzisiaj trochę takich drobiazgów w postaci dodatków do prezentów.











2 komentarze:

  1. Niebieska zakładka jest super. Bardzo lubię zakładki i sama chętnie daje takie jako dodatek do prezentu... niestety nigdy nie zdążę ich sfotografować żeby się pochwalić/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu właśnie ja też tak mam , czasem coś idzie " w świat" a ja nie zdążę zrobić zdjęcia...ale to nic ważne mam jeszcze wene na nowe:)

    OdpowiedzUsuń