O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

czwartek, 1 grudnia 2011

grudzień-plecień poprzeplatał...

Mamy grudzień a śnieg nawet do nas nie zajrzał. Zaraz mi się skojarzyło z kwietniem, że coś ten grudzień nam  poprzeplatał i tak jak listopad zapomniał o deszczu jak to w listopadzie, grudzień zaczął się bez śniegu. Wprawdzie mi śniegu nie brakuje , tylko dlatego, że nienawidzę odśnieżać samochodu jednak Mikołaj i święta powinny być śnieżne. W telewizji już świąteczne reklamy a za oknem mgła . Coś się poplątało to i ja przedstawiam Wam bransoletki poplątane rzemieniami.








2 komentarze:

  1. urocze są... ależ masz wyobrażnię- podziwiam, ja zrobię cos raz na dwa trzy dni i jestem wypluta...
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ystin kto jak kto ale Twoje sutasze są piękne :)

    OdpowiedzUsuń