Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

niedziela, 4 grudnia 2011

naturalnie

Wspomniałam już kiedyś, że najbardziej lubię biżuterię, kiedy znajduję w niej naturalne kamienie takie jak turkusy, howlity, jadeity, agaty, chryzokolę , ametysty i inne . Gdybym miała możliwość ( finansową oczywiście) tworzyłabym biżuterię tylko z kamieni i ze srebra, ale jak wiadomo na to potrzebny byłby zbyt a że ja biżuterią zajmuję się hobbystycznie to na kamienie mogę pozwolić sobie od czasu do czasu:). Może kiedyś , kiedy będę już na emeryturze ( 67 lat ło ho ho) będę miała czas i pieniądze na kamienie, srebro i wtedy może... Ale i teraz czasem udaje mi się nabyć jakieś fajne kamienie i dzisiaj kolczyki właśnie z nich.






3 komentarze:

  1. Super kolczyki a fioletowe szczególnie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za słowa wsparcia. Kolczyki cudne ,a szczególnie te ostatnie,czerwień po prostu powala.Miłego wieczora,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Silvanis dziękuję za odwiedziny, oczywiście zaglądam na Twojego bloga:).
    Grzesiu jak samopoczucie - przesyłam te ogniste promienie w kolorze czerwieni aby odpędziło złe moce od Ciebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń