O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

czwartek, 16 czerwca 2011

kolczykowy zapas...a ja na końskim weekendzie

Nie będzie mnie tutaj kilka dni... moja firma organizuje tzw. konferencję dla weterynarzy w ten weekend i będę pracować więc zapewne nie zajrzę na bloga do poniedziałku. Cała impreza odbywa się w klubie jeździeckim więc weekend spędzę wśród koni:). To pierwsza impreza na taką skalę organizowana przez nas i strasznie się stresuję czy wszytko będzie ok ? Ale trzymajcie kciuki:). Nie chcę zostawiać Was bez niczego więc wrzucam kilka fotek "starszych "kolczyków" a w przyszłym tygodniu mam nadzieję, że w końcu czas mi pozwoli zasiąść do robótek biżuteryjnych.:) Miłego weekendu:)




1 komentarz:

  1. Pierwsze bardzo mi się podobają. Zaważył pewnie na tym kolor różowy - identyczny jak na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń