O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

poniedziałek, 27 czerwca 2011

konkurs letni zakończony:)

Dziękuję wszystkim za zabawę:). Miło mi poinformować, że "sierotka Marysia" z opaską na oczach wylosowała zwycięzcę:). Nagroda poleci do Gosi M. Gratuluję wygranej w konkursie "lato co Ty na to". Niezbędne według Was w lecie rzeczy to  woda mineralna, klapki, lakier do paznokci, mgiełka do twarzy, okulary słoneczne,wielka torba, doborowe towarzystwo a nawet wakacyjna miłość:) no i ja dodaję trochę biżuterii. Miłego noszenia się w kolorach lata. Tutaj zdjęcia świeżutkie z losowania a na dokładkę trochę bransoletek ze starszych zapasów chociaż dzisiaj "wyprodukowałam" trochę nowości a bransoletki mają apetyczne kolory lata , które poczekają na swój czas na blogu. Gosia M proszę o adres do wysyłki na maila:).



a tutaj trochę bransoletek :) i dobrej nocy:)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz