O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

wtorek, 21 czerwca 2011

wyjątkowo dzisiaj lubię poniedziałek...

W końcu koniec...ostatnie prawie 3 tygodnie to był ogromny stres w związku z organizacją imprezy a raczej warsztatów szkoleniowych dla ponad 30 weterynarzy. Goście z Niemiec i gość z Francji  niejaki boski dr Antione sprawnie przeprowadzili warsztaty dla naszych  polskich lekarzy a organizacja imprezy , która spoczywała min na mnie i kilku osobach z mojej firmy udała się :0 . Jestem zadowolona z efektów końcowych, ale ile stresu i nerwów mnie to kosztowało , no i czasu. No więc już po...byle do kolejnej imprezy. Dlatego dzisiaj w temacie końskim bransoletka dla "koniary" Martyny i trochę zdjęć z imprezy:).

 kolacja
warsztaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz