Popularne posty

O mnie

Moje zdjęcie
tutaj moje pasje...biżuteria, fotografia, kwiaty...ot i tyle

wtorek, 14 czerwca 2011

Modne kolorki

Modowe gazety krzyczą kolorami...w tym sezonie modny jest chyba każdy kolor, dowolność dla każdego, czy ubierzesz czerwone szpilki  czy zielone japonki będziesz modna. Torby czym bardziej wyrazista w kolorze tym lepsza. Moja słabość do butów i torebek jest ogromna i gdybym tylko miała możliwość ich przechowywania miałabym wielką garderobę i butów i torebek we wszystkich kolorach świata.  Wprawdzie jak już wskoczę w jedne buty i w jedną torebkę  chodzę w tym dwa tygodnie , potem znów zamieniam i tak w kółko:).
Dzisiaj pierwszy modny kolor w tym sezonie -fioletowy w połączeniu z moim działkowym clematisem na dokładkę w kolorze fioletowym:). No i biżuteria w kolorze fioletowym:).






2 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny u mnie i udział w zabawie :)), fioletowy piękny kolor i natura umie się nim posłuży (patrz kwiatek), ogromnie podobają mi się koraliki z lawy, chociaż jeszcze sama ich nie używałam, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajjka witam Ciebie na moim blogu:) u mnie też zabawa ale jeszcze na starym blogu www.handduende77.blog.onet.pl można wygrać letnią biżuterię:). A lawę polecam :)

    OdpowiedzUsuń